چت‌بات هوش مصنوعی چگونه تبلیغات اینستاگرام را دگرگون می‌کند؟

چت‌بات هوش مصنوعی نوع تبلیغات در اینستاگرام کاربران را تعیین می‌کند

متا AI و شخصی‌سازی تبلیغات اینستاگرام

متا اعلام کرده از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۵، تبلیغات اینستاگرام و فیس‌بوک را براساس تعامل کاربران با دستیار دیجیتال Meta AI تنظیم می‌کند. کاربران از ۷ اکتبر نوتیفیکیشن این تغییرات را دریافت خواهند کرد. با این به‌روزرسانی، هر چت یا فرمان صوتی در Meta AI‌ همان سیگنالی خواهد بود که محتوای تبلیغاتی اینستاگرام شما را شکل می‌دهد.

ویژگی‌های جدید تبلیغات اینستاگرام مبتنی بر چت‌بات هوش مصنوعی

  • استفاده از موضوعات مطرح‌شده در مکالمه با Meta AI برای هدف‌گیری دقیق‌تر تبلیغات
  • یکپارچه‌سازی تعامل صوتی با عینک ری‌بن متا و پیام‌رسان‌های شرکت برای تنظیم خودکار تبلیغات اینستاگرام
چت‌بات هوش مصنوعی نوع تبلیغات در اینستاگرام کاربران را تعیین می‌کند
چت‌بات هوش مصنوعی نوع تبلیغات در اینستاگرام کاربران را تعیین می‌کند

چالش‌ها و نکات حریم خصوصی در تبلیغات اینستاگرام

این روش جدید، فرصتی برای نشان دادن تبلیغات اینستاگرام مرتبط‌تر فراهم می‌آورد اما نگرانی‌های جدی درباره حفظ حریم خصوصی کاربران هم به‌وجود می‌آورد. کریستی هریس، مدیر سیاست‌گذاری داده در متا، تأکید کرده داده‌های چت و صوت کاربران فقط برای بهبود تجربه تبلیغاتی به‌کار می‌رود. با این حال، پیشنهاد می‌شود کاربران پس از دریافت نوتیفیکیشن، تنظیمات حریم خصوصی و تبلیغات اینستاگرام را مرور و گزینه‌های سفارشی‌سازی تبلیغات را بررسی کنند تا کنترل بیشتری بر داده‌ها و نوع تبلیغات اینستاگرام قابل مشاهده خود داشته باشند.

مجله تکنولوژی آپلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *